Finał II GP Powiatu Myszkowskiego


W niedziele 22 września odbyła się VII Myszkowska Ósemka będąca jednocześnie finałem II Grand Prix Powiatu Myszkowskiego. Dla mnie tegoroczny start był piątym z rzędu (najbardziej regularne starty ze wszystkich biegów) oraz drugim w całym cyklu.


Przygotowanie: W tym roku było ono mocno teoretyczne, ponieważ przez kontuzję oraz pracę biegałem sporadycznie na dystansach od 7 do 8 km.
Trasa: od początku moich startów jest niezmienna. Widzie ulicami Myszkowa mijając m.in. dworzec kolejowy. W zasadzie jest płaska poza kilkoma delikatnymi podbiegami oraz zbiegami.
Warunki: wręcz wymarzone do biegania, ciepło ok. 20 st. lekki wiaterek.
Przebieg: ruszyłem dosyć ostro, jednak ze względu na brak odpowiedniego przygotowania po około 2 km musiałem zwolnić. Tak też uczyniłem starając się utrzymywać równe tempo. Końcowy mój wynik to 39 min i 25 s. Niestety nic się nie dzieje bez przyczyny bez odpowiedniego przygotowania oraz treningu nie da się utrzymać równej formy. Rok Moje miejsca prezentuję poniżej:
VII Myszkowska 8:
Miejsce Open – 52 na 87.
Miejsce M – 41 na 65.
Myszkowianin” – 12 na 20.
Miejsce w II GP Powiatu Myszkowskiego:
Miejsce Open – 20 na 27.
Miejsce M – 19 na 22.

Komentarze