Praca nad artykułem


Równolegle do zbierania materiałów do doktoratu robię kwerendę w celu zdobycia informacji do artykułu pt. „Komenda Powiatowa Konspiracyjnego Wojska Polskiego w Zawierciu”. W Instytucie Pamięci Narodowej przeszukałem 9 j.a. liczyły one ponad 700 kart. Wykonałem ok. 40 str. notatek w formacie A4, a także skopiowałem ok. 20 kart.

Ponad to przeszukałem zbiory p. Andrzeja Wiktora Gały historyka z Częstochowy. Znajdują się one w Muzeum Częstochowy. Tych materiałów było 24 teczki liczące ponad 900 kart. Tutaj efekty moich poszukiwań były jednak dużo skromniejsze, a mianowicie znalazłem jedynie kilka adresów organizacji kombatanckich, które być może posiadają jakieś informacje przydatne dla mnie.
Ponawiam swój apel o pomoc: możliwe, że któraś z osób odwiedzających tego bloga ma lub miała ojca, dziadka albo pradziadka, mających w przeszłości jakieś kontakty z konspiracją niepodległościową, a w szczególności z KWP. Jeżeli tak to prosiłbym o kontakt na meila ogien1986@wp.pl . Wtedy podam nazwiska i wspólnie je zweryfikujemy.

Komentarze