Podsumowanie 4 semestru


Tydzień temu zakończyłem drugi rok studiów doktoranckich, a w sumie to już siódmy na Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. No chyba, żeby doliczyć jeszcze 2 lata (znaczy prawie dwa…) politologii w między czasie to nawet dziewięć by było. Pozostały jeszcze dwa lata według rozkładu zajęć. Poniżej przedstawiam swoje wyniki z których jestem zadowolony. Niestety praca naukowa trochę kuleje.

Historia historiografii + wykład – 5.0
Konsultacje przygotowujące do egzaminu z filozofii – 5.0 + 4.0 (egzamin).
Praktyka zawodowa – hospitacje lub prowadzenie zajęć – 5.0
Seminarium doktorskie – 5.0

Gwoli ścisłości dodam tylko, że w tym semestrze nie mieliśmy obowiązkowych zajęć praktycznych do poprowadzenia, jednak przygotowałem konspekt do zajęć ale ze względu na napięte terminy nie udało mi się go zrealizować. Mam nadzieje, że na początku października uda się spełnić te założenia.  

Komentarze

Prześlij komentarz