III Zimowa Szkoła Historii Najnowszej. Potwierdzenie zakwalifikowania

     24 czerwca pisałem o wysłaniu zgłoszenia na VII Letnią Szkołę Historii Najnowszej organizowanej przez Instytut Pamięci Narodowej. Po szczegóły zapraszam zainteresowanych do tamtego posta http://sebol1986.blogspot.com/2013/06/vii-letnia-szkoa-historii-najnowszej_24.html.  Niestety zabrakło wtedy dla mnie miejsca, jednak dostałem wstępną informację o zakwalifikowaniu mojej osoby na III Zimową Szkołę…która w ogólnym zarysie jest podobna do tej letniej. Kilka dni temu otrzymałem potwierdzenie oraz informację, że III Zimowa Szkoła Historii Najnowszej odbędzie się w dniach 3–6 marca 2014 r. Temat mojego referatu będzie brzmiał: „Postać pułkownika Franciszka Niepokólczyckiego po wyjściu na wolność w 1956 roku w świetle dokumentów Służby Bezpieczeństwa”.

Komentarze