Pierwsze zajęcia na uczelni


Chciałbym poinformować, że w czwartek 5 grudnia poprowadziłem swoje pierwsze zajęcia w ramach praktyk doktoranckich na Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Temat zajęć brzmiał: „Archiwum Instytutu Pamięci Narodowej. Geneza utworzenia. Zasób archiwalny. Funkcjonowanie”. A przedmiot, na którym prowadziłem ćwiczenia to „Teoria i metodyka archiwalna”. Moje wrażenia są jak najbardziej pozytywne, kilka osób było aktywnych, a tok zajęć szedł sprawnie. Niestety przygotowałem trochę zbyt dużo informacji i żeby wszystko to przedstawić (przedyskutować) potrzeba by mi było ok. 15–20 minut więcej. Jednak na przyszłość wyciągnę z tego wnioski i lepiej dostosuję ilość informacji do długości zajęć. Jeżeli chodzi o ocenę mojej pracy dydaktycznej to na chwilę obecną jeszcze jej nie znam, ale myślę, że zaliczyłem ją pozytywnie.  

Komentarze