Podsumowanie poszukiwań archiwalnych w 2014 r.

Ostatni rok był dość intensywny dla mnie pod względem prowadzonych kwerend archiwalnych. Odbyłem 18 wizyt w czytelni Archiwum Instytutu Pamięci Narodowej głównie w Katowicach, ale również w Częstochowie. Byłem raz w Archiwum Narodowym w Krakowie (dalsze wizyty zaplanowałem na pierwszą połowę tego roku). Na poszukiwania poświęciłem 80 godzin. W tym czasie przejrzałem 100 j.a. liczących 25 066 kart z czego wykonałem ok. 350 zdjęć. W sumie w ciągu 3 lat poświęciłem na kwerendy archiwalne 440 godzin. W tym czasie podczas 107 wizyt przejrzałem 211 j.a. liczących 50 831 kart, z których wykonałem ponad 2800 zdjęć oraz zleciłem kopie ponad 300 kart. W tym roku planuję rozszerzenie kwerendy o kilka archiwów m.in. Archiwum Akt Nowych, Archiwum Narodowe w Krakowie, Centralne Archiwum Wojskowe oraz fundację „Archiwum Polski Podziemnej”. 

Komentarze