7 Bieg Częstochowski

         W minioną sobotę startowałem w zawodach biegowych na dystansie 10 km. Trasa wiodła ulicami Częstochowy wokół Jasnej Góry. Pod względem trudności nie była jakoś specjalnie wymagająca, jednak zmiana temperatury zrobiła swoje. Niestety nie jestem zadowolony ze swojego czasu (48 min 43 s.), który powinien być przynamniej 2 min lepszy. Na starcie biegu stanęły 1044 osoby. Wygrał z czasem 29 min 56 s. kenijski zawodnik Abel Kibet Rop. Najlepszy z Polaków Cyprian Tomzna z Częstochowy zajął 4. miejsce z czasem 33 min 20 s. Natomiast  wśród kobiet wygrała również Kenijka Stellah Jepngetich Barsosio z czasem 35 min 45 s. (14 miejsce w kat. open). Najlepsza wśród Polek była Ewa Kucharska osiągając czas 36 min 7 s. Jeżeli chodzi o moje miejsca to w ogólnej klasyfikacji zająłem 358 pozycję, natomiast w kategorii M-20 byłem 76 na 170 osób. Jest co poprawiać. Mam nadzieję, że następnym razem uda mi się zejść w okolice 45–47 min.

Komentarze