Aplikacja o udział w IX LSHN

Kilka dni temu pisałem notkę na temat ukazania się publikacji pokonferencyjnej z III Zimowej Szkoły Historii Najnowszej zorganizowanej przez Instytut Pamięci Narodowej w marcu 2014 r. Postanowiłem nie zaprzestawać aktywności konferencyjnej i zgłosiłem się na kolejną, tym razem letnią edycję szkoły. Odbędzie się ona od 7 do 12 września i będzie przepełniona referatami, wykładami oraz warsztatami dotyczącymi historii najnowszej Polski.
Do podania o przyjęcie należało dołączyć, opis dotychczasowych osiągnięć naukowych, opis obecnych i planowanych badań oraz opinię mojego promotora kierownika Zakładu Historii XX Wieku prof. zw. dr. hab. Tadeusza Dubickiego. Ten ostatni dokument cytuje poniżej.

„Mgr Sebastian Liwoch jest wyróżniającym się uczestnikiem seminarium doktoranckiego w Instytucie Historii Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Jego zainteresowania naukowe oscylują wokół tematyki konspiracyjnej i powojennych losów konspiratorów. Temat pracy doktorskiej: >>Życie i działalność płk. Franciszka Niepokólczyckiego po 1944 r.<< Prowadzi zaawansowane badania archiwalne, których rezultaty przenosi na kolejne publikacje (łącznie 7).
Jest solidnym i utalentowanym młodym badaczem. W związku z powyższym rekomenduję jego osobę do udziału w IX Letniej Szkole Historii Najnowszej organizowanej przez IPN”. Mam nadzieje, że moja aplikacja zostanie rozpatrzona pozytywnie.

Komentarze