Zapis na biegi

         Po przerwie trwającej przez równo miesiąc (23.VII–23.VIII) wróciłem do biegania. Postanowiłem sprawdzić mój poziom z biegania na zawodach. W tym celu zapisałem się na III Bieg – Myszkowska Ósemka. Zawody te odbędą się w niedziele 20 września. Moim celem jest czas w okolicach 34 minut. Zobaczymy czy się uda ponieważ na wynik będzie mieć wpływ kilka czynników m.in. forma, warunki pogodowe czy dyspozycja dnia.
        Drugimi zawodami do których zgłosiłem akces to 9. PZU Bieg Trzech Kopców (4.X.2015 r.) Wyścig zorganizowany z ogromnym rozmachem (na dzień dzisiejszy jest już ponad 2500 zapisanych uczestników). Jego trasa o długości 13 km wiedzie ulicami Krakowa, a jej przewyższenia wynoszą w sumie 160 metrów. W drugim przypadku chciałbym uzyskać czas w okolicach 1 godziny i 5–10 minut. Wszystko poniżej tego będzie dla mnie miłą niespodzianką i nagrodą za wykonywaną pracę w tym kierunku.    

Komentarze