Moja kampania wyborcza w liczbach

     Po podjęciu decyzji o moim starcie w wyborach zacząłem się zastanawiać jak najlepiej poprowadzić swoją kampanię wyborczą. Brak doświadczenia oraz niskie fundusze jakie mogłem przeznaczyć na planowane działania spowodowały rezygnację z niektórych pomysłów. Stanęło na tym, że zdecydowałem się na ulotki, plakaty i banery. Moja kampania była prowadzona głównie na terenie powiatu Myszkowskiego. Jedynie od czasu do czasu wkraczając na powiat Częstochowski.

      Moje plakaty w liczbie ok. 400 zostały zawieszone w ponad 50 miejscowościach z kolei ulotki 4 tys. zostało rozkolportowanych w kilkunastu miejscach. Natomiast banery zostały zawieszone zaledwie w 5 miejscowościach. Wszystkie materiały wyborcze rozniosłem i rozwiesiłem wspólnie z kilkoma osobami, które zaangażowały się w pomoc przy mojej kampanii.
     Bardzo ciekawym doświadczeniem były rozmowy z potencjalnymi wyborcami napotkanymi na mojej „wyborczej drodze”. Wszystkim, którzy chcieli posłuchać co mam do powiedzenia serdecznie dziękuję! Na wyżej wymienione działania poświęciłem kilka ostatnich tygodni nierzadko sypiając po 4–5 godzin. Przebyłem w tym czasie ok. 2200 km i odwiedzając przy tym kilkadziesiąt miejscowości.
      Korzystając z okazji składam również podziękowania za wszystkie głosy oddane na mnie oraz na partię KORWiN w Okręgu 28 oraz w całej Polsce! Jutro bez wątpienia będzie nasze!

Komentarze