Podziękowanie!


Dziękuję wszystkim za oddane głosy na partię KORWiN w ostatnich wyborach. Ostatecznie na listę nr 4 w skali całego kraju padło 722 999 (4,76%) głosów. W naszym okręgu  10 111 (4,27%) głosów. Natomiast w moim rodzinnym mieście Myszkowie oddano 688 (5,7%) głosów.
Natomiast na mnie zagłosowało równo 400 osób (3,9% w skali całej listy nr 4 w Okręgu 28) z czego najwięcej 197 w Myszkowie (29% w skali listy nr 4 oraz 1,6% wszystkich oddanych głosów). Kandydowanie w tych wyborach było moim pierwszym startem w życiu, dlatego jestem zadowolony z wyniku, jaki udało mi się osiągnąć. Wiem gdzie popełniłem błędy i na przyszłość w razie ewentualnego kandydowania postaram się je wyeliminować. Jeszcze raz dziękuję wszystkim moim wyborcom i obiecuję dołożyć wszelkich starań, aby swoimi działaniami i postawą nie zawieźć Państwa zaufania, jakim obdarzyliście moją osobę.

Komentarze