Biegowy miesiąc

Wznowiłem treningi biegowe po przerwie trwającej od 9 kwietnia do 19 maja. Jako najbliższy cel postawiłem sobie ukończenie czterech biegów o różnym stopniu trudności. Wszystkich chętnych zapraszam do uczestnictwa. Tam gdzie to jeszcze jest możliwe i lista startowa nie została zamknięta. W razie gdyby ktoś był zainteresowany startem proszę o kontakt.
Moje planowane starty od 5 czerwca do 2 lipca 2016 r.:


1. VII Bieg im. Władysława hr. Zamoyskiego (5.VI.2016 r.) Jest rozgrywany w ramach „Zakopiańskiego Weekendu Biegowego z Sokołem” (oprócz niego do cyklu zaliczane są jeszcze dwa biegi). Trasa wiedzie od Palenicy Białczańskiej do Morskiego Oka. Dystans wynosi 10 km z przewyższeniem terenu 410 metrów. Trasę tą pokonałem w zeszłym roku treningowo w górę (54 min) i w dół (50 min).
2. XXXVII Bieg Pięciu Stawów im. Zdzisława Burdy (12.VI.2016 r.) Najstarszy bieg przełajowy rozgrywany w Myszkowie na dystansie 10 km. Tegoroczny start będzie moim trzecim z rzędu. W latach poprzednich uzyskałem czasy: 54 min 35 s. (2015 r.) oraz 45 min 9 s. (2014 r.) Oprócz biegu głównego odbędą się zawody dla dzieci i młodzieży w różnych przedziałach wiekowych.
3. Gryfny Bieg w Chorzowie (18.VI.2016 r.) Zawody na 5 km w Parku Śląskim w Chorzowie.
4. Hunt Run – polowanie na biegaczy (2.VII.2016 r.) Bieg z przeszkodami na 10 km. Dla mnie będzie to pierwszy start w tego typu zawodach. Miejsce: Jura Park w Bałtowie (woj. Świętokrzyskie, pow. Ostrowiec Świętokrzyski)


Mam nadzieje, że wszystko uda się wykonać zgodnie z założeniami. Pozdrawiam i zapraszam na zawody!

Komentarze