XXXVIII Bieg 5. Stawów im. Zdzisława Burdy

W niedziele 11 czerwca wystartowałem po raz czwarty z rzędu w XXXVIII Biegu 5. Stawów im. Zdzisława Burdy. Pogoda raczej sprzyjała spacerom oraz leżakowaniu nad wodą niż bieganiu. Nie było jednak wyjścia trzeba było biec. Trasę, na której stawiło się 118 uczestników nieco zmodyfikowano w porównaniu z rokiem poprzednim. W około 70% wiodła przez las, natomiast pozostała część biegła na terenie otwartym.


Wystartowałem dosyć ostro przez pierwsze 2–3 kilometry miałem średni czas w okolicach 4 min 15 s. Niestety z czasem okazało się że takie tempo jest zdecydowanie zbyt ostre. Po zwolnieniu utrzymałem do końca średni czas w okolicach 4 min 40 s. Warto na koniec dodać, że ten bieg był już moim czwartym z rzędu – regularnych startów od 2014 r. nie mam w żadnych innych zawodach. Te zawody były również dla mnie najlepsze pod względem zajętego miejsca. W kategorii Open (poprzednio 44, 87 i 44).

Moje miejsca:
Open – 42 na 118.
M-30 – 16 na 32.
M – 36 na 91.

Myszkowianin – 9 na 39.

Komentarze