IV Zalew Biegaczy – relacja


W ostatnią niedzielę odbyła się druga runda GP Powiatu Myszkowskiego. Tym razem zawody odbyły się w Poraju. Mój występ był drugim udziałem z rzędu.

Przygotowanie: W tym roku było ono mocno teoretyczne, ponieważ przez kontuzję wznowiłem treningi w końcu lipca. Biegałem kilka razy na różnych dystansach od 7 do 12,5 km po ulicy lub leśnych drogach. Ostatnio podczas crossu w Przewodziszowicach (gm. Żarki) na dystansie 11,5 km.
Trasa: w przeważającej większości została poprowadzono brzegiem Zalewu Porajskiego dzięki czemu można było podziwiać piękną panoramę tego zbiornika wodnego. Start oraz meta usytuowano na terenie ośrodka „Marina” mieszczącego się na terenie m. Jastrząb przy zalewie. Jeżeli chodzi o nawierzchnię to mamy cały wachlarz od leśnych ścieżek, poprzez asfaltowe dróżki, szutrową nawierzchnię.
Warunki: dosyć dobre do biegu. Temperatura około 25 st. Celsjusza, nie padał deszcz, a momentami kojąco wiał wiatr. Bez wątpienia ułatwiało to bieg.
Przebieg: przez całą trasę starałem się utrzymać równe tempo. Niestety nie udało się utrzymać go na poziomie początkowym tj. ok. 5 min/km. Przez wspomnianą już kontuzję jak na razie nie jestem w stanie nawiązać do wyników z lat poprzednich.
Miejsce Open – 108 na 136.
Miejsce M – 90 na 104
Miejsce M-30 – 35 na 38.
Miejsce w GP po dwóch biegach – 26 na 28.

Komentarze