Konwencja wyborcza Kukiz’15


W ostatnią niedziele odbyła się konwencja wyborcza Kukiz’15 do Parlamentu Europejskiego. Miałem przyjemność wziąć udział w tym doniosłym wydarzeniu. Wydarzenie rozpoczął lider ruchu Paweł Kukiz. Po nim przemawiali zaproszeni goście z zagranicy wicepremier Włoch Luigi do Maio oraz lider chorwackiego Żywego Muru Ivan Vilibor Sinić. Następnie zaprezentowano „1” ze wszystkich okręgów wyborczych. A samą uroczystość zakończył Paweł Kukiz. Poniżej przedstawiam zdjęcia, których jestem autorem oraz Łukasz Noszczyński. Zapraszam do oglądania!




Reprezentacja Częstochowy i okolic na konwencji ;)



Kandydaci Kukiz'15 Tomasz Jaskóła oraz Monika Kumor



  
Sala się zapełnia...



                     Przemawia wicepremier Włoch oraz lider Ruchu Pięciu Gwiazd Luigi Di Maio
                                      
                                    Ivan Vilibor Sinić podczas przemowy

 Kandydaci z okręgu nr 11 (woj. Śląskie)


                                             finał konwencji zakończony owacją na stojąco
                                      

Luigi Di Maio podczas wywiadów

Ja z Pawłem Kukizem

Na kanapie...od lewej Grzegorz Kukla, poseł na Sejm RP Tomasz Jaskóła i ja.

Paweł Kukiz z Moniką Kumor





Komentarze